Odpowiedzi

2009-11-16T19:08:17+01:00
Sustancja szkodliwa wyprowadzana z organizmu z wydychanym powietrzem to dwutlenek węgla.
Pozdrawiam
2009-11-16T19:13:02+01:00
Kiedy oddychamy a konkretniej kiedy pobieramy powietrze (zatrute spalinami,fabrykami,kwaśnymi deszczami,itp.) jesteśmy narażenie na wdychanie szkodliwych substancji do organizmu.Na przykładzie spalin wytłumaczę,kiedy idziemy ulicą i oddychamy bo musimy wdychamy do organizmu ciało obce,organizm się broni ale nie zawsze umie i daje rade.


Liczę na najlepsze!
Pozdro ;]
Najlepsza Odpowiedź!
  • kreo
  • Początkujący
2009-11-16T19:19:17+01:00
Dwutlenek węgla, czad, kwaśne deszcze, spaliny, dymy z fabryk