Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T19:10:49+01:00
Do polski krzyzaków sprowadza konrad mazowiecki w 1226 roku ,krzyzacy zas fałszuja umowe i biorą sobie na własnośc ziemie chełminską,dlatego też
stosunki krzyzaków nigdy nie były dobre a szeczgólnie w XIII wieku gdzie wybuchła wojna 13 letnia krzyzzacy zajeli nam takie ziemie jak pomorze ,kujawy ziemie dobrzynską chełminską oraz najezdzali na mazowsze.
następnie w 1410 bitwa pod grunwaldem w której zwycięstwo odnosi polska a krzyzacy wycofują sie z terenów polski
2009-11-16T19:14:01+01:00
W tych wiekach Polacy prowadzili wojny z krzyżakami. Dopiero hołd Pruski w 1525r doprowadził do zakończenia konfliktów.