Odpowiedzi

2009-11-16T19:13:21+01:00
Kierowała sie głosem serca
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:14:57+01:00
Antygona kierowała się miłością do brata, dlatego też sprzeciwiła się królowi Teb. Kreon zaś nie rozumiał tego, ponieważ był bezduszny i ważna dla niego była tylko władza.
Antygona to osoba dzielna, śmiała i odważna. Za wszelką cenę chciała dopiąć swego. Pewna siebie i w pewnym sensie zuchwała. Zrobiłaby wszystko, aby zrobić tak, jak sobie zaplanowała. Była kobietą wrażliwą i zarazem śmiałą oraz dumną. Wiedziała, że dobrze robi. Z miłości do brata pochowała go jak godnego człowieka, chciała by spoczął w spokoju.
33 4 33