1.
a) O 50% więcej niż 25 g to ...... g
b) O 20% mniej niż 15 kg to ...... kg
c) O 25% mniej niż 20 zł to ....... zł
d) O 200% więcej niż 3 kg to ....... kg
e) O 30% więcej niż 200 kg to ....... kg
f) O 5% więcej niż 320 zł to ....... zł
g) o 40% mniej niż 80 zł to ...... zł
h) O 150% więcej niż 60 m to ...... m

3

Odpowiedzi

2009-11-16T19:15:38+01:00
A) 50g
b)12 kg
C)15 zł
d)9kg
e)260kg
f)336zł
g)48zł
h) 150m

chyba dobrze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:15:59+01:00
A) 37,5
b) 12
c) 15
d) 6
e) 260
f) 336
g) 48
h) 90

na 100% dobrze bo robilam to zadanie kiedys:)
2 5 2
2009-11-17T00:04:41+01:00
A)25 x 0.5=12.5 25+12.5=37.5
b)15 x 0.2=3 15-3=12
c)20 x 0.25=5 20-5=15
d)3x2=6 3+6=9
e)200x0.3=60 200+60=260
f)320 x 0.05=16 320+16=336
g)80x0.4=32 80-32=48
h)60x1.5=90 60+90=150