Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:17:25+01:00
Meine Vater ist frohlich.
Meine vater ist grob.
Meine vater ist cool
Meine vater ist erstaunt.
Meine vater intelligent
Meine vater ist sympatisch.
Meine vater ist schick.
Meine vater ist bescheuret.
Meine vater ist humorvoll.
Mewine vater ist gebflegt.
1 2 1
2009-11-16T19:18:57+01:00
Głową mojej rodziny jest mój tata. Wlaśnie jego chciałabym dzis opisać.
Mój tata jest wspaniałym człowiekiem. Bardzo często pomaga mi w trudnych sytuacjach. Ma wspaniale poczucie humoru. W kazdych sytuacjach umnie zachować spokój. Gdy tylko mam problem w lekcjach to do niego właśnie moge sie zwrócić, bo pomoze mi z najtrudniejszym zadaniem. Prócz tego jest miły i sympatyczny.
Mój tata jest najlepszy na świecie. Ma wielkie serce.