Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:18:04+01:00
Nowy slajd - Ctrl+M
Dźwięk- Wstaw---> Filmy i Dźwięki--->Dzwiek z programy clip organizer lub dzwiek z pliku
Mozna tez po prawej stronie w ms 2003 kliknac "przejście slajdu " i tam mamy dzwiek
3 3 3
2009-11-16T19:18:37+01:00
Po lewej stronie gdzie wyświetla ci sie ilość używanych slajdów, kliknij prawym klawiszem myszki. Wyświetli ci się pasek narzędzi z opcją DODAJ SLAJD. Klikasz mi masz...;D
Natomiast jeśli chcesz dodać muze na pasku zadań (na semej górze ekranu) klikasz WSTAW. Znowu wyświetla ci się szereg opcji a jedną z nich jest WSTAW FILMY I DŹWIĘKI. Klikasz i wybierasz sobie utwór z dysku twardego...
Pozdro ;p
3 3 3
2009-11-16T19:19:17+01:00
Po otwarciu programu z lewej strony mamy liste naszych slajdow na bialym tle , klikamy na biale tlo prawym przyciskiem myszy i wybieramy nowy slajd,aby dodac dzwiek na pasku narzedzi u gory okna programu wybieramy wstaw a nastepnie filmy i dzwieki i otwieramy dzwiek z pliku na dysku lub nosniku .
1 5 1