Odpowiedzi

2009-11-16T19:14:08+01:00
Ciągłe nawoływania księży i babć; dlaczego stoisz pod kościołem? Wydaje mi się właściwie, że nikt ze 'stojących pod' się nad tym nie zastanawia, po prostu ma jakiś tam swój powód i tyle.
A Ty? Jak myślisz dlaczego ludzie nie wchodzą do kościoła, gdy są na mszy?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:15:33+01:00
Chodzę do koscioła poniewaz chcę oddac częsc swojego czasu Panu Bogu i umacniac z nim więź miłosci , mianowicie miłości bożej.Czerpie z niego wartosci takie jak , nieograniczona miłośc
boża i wiara w boga .
2009-11-16T19:23:44+01:00
Kościół dla mnie jest po to żebybym mogła sie modlić do pana Boga, i pana Jezusa.
Czerpie z niego takie korzyści jak poznawanie histori z życia Jezusa.

Mam nadzieje że tyle ci wysparczy ;P.