Znacie jakąś stronę gdzie można zrobić tak że mam załóżmy napis
i ostatnie wyrazy czy litery zanikają :). Tak stopniowo aż całkiem znikną. Proszę o pomoc bo nie mogę znaleść.
Robią się przezroczyste.
proszę o pomoc.
I macie jakieś pomysł na okładkę książki "Kamienie na szaniec"

2

Odpowiedzi

2009-11-16T19:13:46+01:00
Jak dobrze zrozumialam o co chodzi to nie na stronie sie to robi tlyko trzeba program sciagnąć .. np. Open Office . ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:14:25+01:00
Mój pomysł na okładke wygląda tak:
Leżą zakrwawione kamienie , obok poległy żołnierz a w tle powbijane krzyże....
4 1 4