Odpowiedzi

2009-11-16T19:20:49+01:00
Zenek podczas pierwszego spotkania z Ulą był bardzo skryty, małomówny.
Pestka zezłościła się, gdy dowiedziała się o obecności jakiegoś chłopca na ich "własnej" wyspie.
Ula opatrzyła Zenka, bo miał rany i dała mu jeść.
2009-11-16T19:22:01+01:00
Podczas pierwszego spotkania z Ulą, Zenek był nieufny, przestraszony.

Gdy obcy był na wyspie Pestka była ciekawa kto to jest i co robi na wyspie.

Ula przygotowała mu wodę z miętą i zachęciła go aby poszedł do jej ojca by wyleczył jego stopę.

Mam nadzieję, że coś z tego ci pomoże.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:31:23+01:00
Odp1:był bardzo ostrożny wrecz nieufny,miał skaleczoną noge jego stan wskazywał na to że przebhył daleką drogę.
odp2:hciała wygonic obcego cytat:
"wyżumy go wyspa jest nasza"-pestka
chciała sie pozby intruza.
odp3:ula załatwia dla zenka wizyte u lekarza (swojego taty)
karmi go
zgadzają sie na pozostanie "obcego" na wyspie,i nocowane w szałasie
chce pomuc szuka wuja w strykowie,pociesza Zenka gdy okazuje się że go tam nie ma.

niedawno przerabiałam tą lektute,wiec powinno by dobrze:-)