Potrzebuję przetłumaczyć ten tekst. Daję dużo punktów kto szybszy ten lepszy!!

Odwiedzam właśnie naszą klase . Jest w niej 19 uczniów . Kuba Tomek Arek Patrycja Claudia Mateusz Mateusz Kamil Daniel Agnieszka Przemek Dawid Krzysiek Janusz Andrzej Mariusz Emil Sylwek Miłosz. Jest to bardzo fajna klasa chodź bywa trochę denerwująca. Jak w każdej innej klasie są tu uczniowie dobrzy i gorsi. Niestety brak tutaj dyscypliny. Klasa nawzajem sobie pomaga i za to ją lubię każdy wytłumaczy zadanie lub w czymś pomoże chodź nie zawsze są chętni. Cześć.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:20:58+01:00
Besuchen Sie einfach unsere Klasse. Es ist 19 Studenten. Kuba Tom Arek Claudia Patricia Matthew Daniel Matthew Kamil Agnes Przemek David Janusz Andrzej Mariusz Krzysiek Emil Sylwek Milosz. Dies ist ein sehr cool Klasse kommen manchmal etwas nervig. Wie in jeder anderen Klasse, die Schüler hier gut sind, und noch schlimmer. Leider Mangel an Disziplin. Klasse hilft, füreinander und für die Ich mag ihr zu erklären, jede Aufgabe oder etwas zu Hilfe kommen nicht immer bereit. Hallo.
2009-11-16T19:21:02+01:00

Besuchen Sie einfach unsere Klasse. Es ist 19 Studenten. Kuba Tom Arek Claudia Patricia Matthew Daniel Matthew Kamil Agnes Przemek David Janusz Andrzej Mariusz Krzysiek Emil Sylwek Milosz. Dies ist ein sehr cool Klasse kommen manchmal etwas nervig. Wie in jeder anderen Klasse, die Schüler hier gut sind, und noch schlimmer. Leider Mangel an Disziplin. Klasse hilft, füreinander und für die Ich mag ihr zu erklären, jede Aufgabe oder etwas zu Hilfe kommen nicht immer bereit. Hallo.