Odpowiedzi

2009-11-16T19:24:15+01:00
Pomódlcie się za wszystkie dzieci z domów dziecka żeby znalazły rodzinę

powinno być dobre ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:25:31+01:00
1) za pokój na świecie
2) za zdrowie bliskich , podczas gdy panuje świnska grypa
3)za jak najlepsze osiągnięcia w nauce
4)za przezycie miłosci i prawdziwej przyjazni
5)za jak najlepsze stosunki rodzinne
1 1 1
2009-11-16T19:56:09+01:00
Intencje;
pomódl się za :
-dzieci potrzebujące pomocy z biednych krajów
-pokój na świecie
-papierza polaka który zdziałał cuda na ziemi