Odpowiedzi

2009-11-16T19:27:08+01:00
Dla chrześcijana najwyzszą wartość stanowi Pan Jezus.
Wszystkie wartości mają spełnienie w Jezusie.
3 2 3
2009-11-16T19:27:45+01:00
1. wypełnianie dekalogu, wolność.. wiara
2. Chrystusie,Bogu.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:28:30+01:00
Największą wartością dla chrześcijanina jest wiara. To dzięki niej mamy jakieś oparcie w życiu i możemy na czymś polegać(oczywiście niedosłownie).
Wszystkie wartości mają spełnienie w Bogu.
To do niego zwracamy się w trudnych chwilach gdy jest nam ciężko.

myślę że to ci pomoże:D
7 4 7