Odpowiedzi

2009-11-16T19:33:03+01:00
Barok ---> Epoka trwająca od roku 1590-1740 Słowo barok wywodzi sie od perły :)
5 4 5
2009-11-16T19:32:55+01:00
To jest jakiś kierunek dla zachodniej europy i trwa od 16 do 17 wieku.to cechami to byli tak ze jak np M.Anioł rzezbił to pokazywał dynamikę,ruch,emocje i nadawał taki kontrast.charakteryzowało sie to paradoksem, antytezą, absurdem, anaforą i inwersją
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:36:59+01:00
Barok- epoka w dziejach ludzkości, Umowny czas trwania baroku to okres od połowy XVI do połowy XVIII wieku

Cechy, Sztuka- bogactwo, przepych, dynamika, rzeźba- skośne podstawy figur, najczęściej występowały postacie z mitologii rzymskiej i greckiej

Architektura barokowa-Kolejny, po renesansie, styl w architekturze nowożytnej nazywany jest barokiem. Wyodrębniony został w latach późniejszych, bowiem twórcy żyjący w tym okresie uważali się raczej za kontynuatorów renesansu. Kierunek ukształtował się w Rzymie z odmiany późnego renesansu nazywanej stylem dekoracyjnym (tzw. barok rzymski).

więcej nie wiem:P
ostatnio miałam to na lekcjach więc może pomogłam:)
11 3 11