Odpowiedzi

2009-11-16T19:36:49+01:00
1.08 * 200 = 216 zł
0,94 * 80 = 75 zł

280 - 100 %
291 - x

x= 104 %

104- 100 % = 4 %
2009-11-16T19:40:15+01:00
200 zł * 8%=16zł
200Zł + 16zł= 216zł

80zł- 80zł* 6%= 80zł- 4,8zł= 75,2 zł

280 - 100%
291,2 - x%

x= 291,2 *100% : 280
x=104%

104%- 100%= 4%

Koszt zmienił się o 4%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:05:32+01:00
200x8% =16 zł =216 zł po podwyżce
80x6%=4,80 zł =75,20 zł po obniżce
200+80=280 zł przed podwyżką
216 zł+75,20=291,20 zł po podwyżce
291,20 zł: 280zł%= 4%
Łączny koszt montazu zmienil się o4 %