PILNE!!!
Podczas pobytu w Salzburgu PRÓBOWAŁEŚ bardzo intensywnie wykorzystać czas przeznaczony na zwiedzanie. napisz do swoich znajomych z Wiednia, jak WYGLĄDAŁ twój pobyt w mieście (z odczuciami):
1) o której jadłeś śniadanie
2) co robiłeś w ciągu dnia
3) jakie zabytki zwiedziłeś
4) czy kupowałeś upominki

CZAS PRZESZŁY (PARTIZIP PREFEKT)
MINIMUM 120 SŁÓW MAKSIMUM 150

przykład:
(najlepiej przetłumaczyć go na niemiecki)

Cześć Daniel!
Niedawno byłem w Salzburgu i zwiedziłem wiele pięknych miejsc. Najpierw jadłem śniadanie o godzinie 8:00. Śniadanie było pyszne. Najbardziej smakowały mi kromki z serem i keczupem. Po śniadaniu szedłem zwiedzać zabytki. Zwiedziłem Katedre św. Ruperta, Pałac arcybiskupów Salzburga, Twierdze Hohensalzburg. Najbardziej spodobała mi się Katedra św. Ruperta. Jest taka duża i piękna. W zeszły poniedziałek spotkałem Marcina, też był na wycieczce. Powiedział że idzie zwiedzać Pałac Mirabell. Na drugi dzień tez pojechałem go zwiedzić, jest naprawdę piękny. Nie kupiłem żadnych pamiątek bo robiłem zdjęcia. Niedługo wracam

do zobaczenia
szymon

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:58:16+01:00
Hallo Daniel !

Ich bin gestern nach Hause gekommen.Salzburg ist schön ! Ich habe viele Denkmalen angesehen. Um 8 Uhr ich habe Frühstuck gegessen, ich habe meine lieblings - brot mit käse und ketchup. Dann ich habe Salzburger Dom angesehen.
Sie ist grosse und schöne ! Nach ich habe Marcin begegnen. Er habe auch in Ausflug gewaren. Er hat gesagt, dass er hat die Mirabell Palace ausgesehen. ich bin min Marcin gegangen.
Ich habe viele fotos, ich schicke dir ein Paar. danke für deine Fotos.
Viele Grüsse,
deine Szymon :D


Pozdro :D
2009-11-16T23:06:01+01:00
Ehre (Anbetung) Daniel! Ich war in Salzburg vor kurzem und ich habe viele wundervollen Plätze bereist. Ich habe erste Frühstückstunde nahe 8:00 gegessen. Frühstück war Super. Scheiben hatten ehrlich savor mit Käse und Ketschup. Nach Frühstück entscheiden Sie gehen, Antiken zu besuchen und zu beobachten. Ich habe Str. Rupert, Palast der Kathedrale (Abteilung) des Erzbischofs von Salzburg, Festungen Hohensalzburg bereist. Kathedrale (Abteilung) hat mich die meiste Str. Rupert appelliert. Es ist sehr groß und cudna. Ich habe meinen alten Kollegen von marcin bis Montag, dort war auf Exkursion auch getroffen. Sie hat gesagt, dass Palast gehen, Mirabell zu bereisen. Am zweiten (anderes) Tag der These geht er (es) Ausflug wirklich es ist entzückend. Ich habe keine Anzeigen gekauft, weil ich Fotos bildete. Ich komme zu früh zurück. Grüße. Szymon