Ułuż litery ,aby powstały przyimki
dienbh..........................
poptioes.......................
ni tronf fo.....................
rendu.........................
ni eth rencor..........................
wyrazy są po Angielsku plis szybko!

3

Odpowiedzi

2009-11-16T19:32:24+01:00
Dienbh-behind
poptioes-opposite
ni tronf fo-in front of
rendu-under
ni eth rencor-in the corner

1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:32:28+01:00
1. behind
2. opposite
3. in front of
4. under
5. in the corner
1 4 1
2009-11-16T19:44:12+01:00
Behind,opposite,in front of, under, in the center ;D
1 1 1