Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:36:39+01:00
Oto rozwiązanie:
Zadanie 1

Dane:
R = 400 (om)
I = 0,55 A

Szukane:
P = ?

Rozwiązanie:
R = U/I
R = U/I /*I
U = RI [om*A=V]

U = 400 * 0,55
U = 220V

P = UI [V*A = W]
P = 220 * 0,55
P = 121 W

Odpowiedź: Moc wynosi 121 W.

2.

Dane:
P = 1kW = 1000W
U = 220V

Szukane:
I = ?

Rozwiązanie:
P= UI /:U
I = P/U [W/V = A]
I = 1000/220
I = 4 + 6/11

Odpowiedź: Natężenie wynosi 4 i 6/11A.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T19:53:26+01:00
1. R= 0.4kΩ= 400Ω P=?
I= 0.55A
U= I*R P= U* I
U= 0.55A *400Ω= 220V P= 220V* 0.55A= 121W

2. P= 1kW= 1000W
U= 220V I= ?

I= P/U= 1000W/220V = 4.54A
2009-11-16T23:40:42+01:00
1) dane:
R=0,4kΩ=400Ω
I=0,55A
P=?
P=U*I z prawa Ohma U=I*R stąd P=I²*R=0,55²*400=121W
2) dane:
P=1kW=1000W
U=220V
I=?
P=U*I
I=P/U=1000/220=4,55A