Odpowiedzi

2009-11-16T19:39:08+01:00
Łagry to obozy koncentracyjne kture budował rząd radziecki i chyba nie trzeba tłumaczyc jak wygladało tam życie bo tamci ludzie co byli w takich łagrach powiedzieli by ze to nie było życie...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:22:21+01:00
Jak już to nie Obozy Koncentracyjne tylko Obozy Pracy w ZSRR.
Ludzie żyjący tam pracowali ciężko , wyobraź sobie jak wyglądało życie w Obozie Koncentracyjnym i teraz dodaj do tego ciężką pracę , ciężkie warunki pogodowe i żywność w małych nawet powiedział bym bardzo małych ilościach. Ludzie rzadko kiedy przeżywali takie piekło jakim były Łagry.