*Powiedz, że lubisz uprawiać sport
*Zapytaj nauczyciela, czy gra w tenisa
*Zapytaj koleżankę, czy uprawia sport??
*Powiedz, że Marie nie gra w tenisa
*Zapytaj nauczyciela, gdzie mieszka
*Powiedz, że twój kolega (użyj imienia) nie gra na gitarze
*Zapytaj kolegę, co chętnie robi
*Zapytaj kolegów, czy chętnie chodzą do kina
*Powiedz, że twój kolega (użyj imienia) lubi fotografować
*Powiedz, że twój kolega (użyj imienia) jest wesoły

proszę o pomoc to jest na ocenę i nie chce żeby to było tłumaczone przez jakiś translator z góry dzięki
na poziomie klasy 1 gimnazjum

3

Odpowiedzi

2009-11-16T19:42:16+01:00
I like do sports
Do you play tennis?
Do you do (any) sport?
Marie doesn't play tennis.
Where do you live?
Marek doesn't play the guitar.
What do you like to do?
Do you go to the cinema?
Peter likes make photos.
Martin is happy.
3 3 3
2009-11-16T19:51:31+01:00
1) Ich mag Sport spielen
2) [nie wiem jak sie zwrócić do nauczyciela] spielt du Tennis? <-- to jest "czy ty grasz w tennisa?"
3) Spiele du Sport?
4) Marie spielt Tennis nicht.
5) Wo wohnst du? <-- gdzie ty mieszkasz?
6) Kamil spielt Gitarre nicht.
7) Was macht du gern?
8)
9) Kamil mag fotografieren
10) Kamil ist [nie wiem jak jest wesoły]
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:59:41+01:00
Uwaga! trzeba pamiętać o odmianie czasowników!!!

*Powiedz, że lubisz uprawiać sport
Ich mag Sport.
*Zapytaj nauczyciela, czy gra w tenisa
Spielen Sie Tennis?
*Zapytaj koleżankę, czy uprawia sport??
Treibst(nie pamiętam dokładnie, ale chyba tak było) du Sport?
*Powiedz, że Marie nie gra w tenisa
Marie spielt keinen Tennis
*Zapytaj nauczyciela, gdzie mieszka
Wo wohnen Sie?
*Powiedz, że twój kolega (użyj imienia) nie gra na gitarze
Jakub spielt keine Gitarre.
*Zapytaj kolegę, co chętnie robi
Was machst du gern?
*Zapytaj kolegów, czy chętnie chodzą do kina
Gehet ihr ins Kino gern?
*Powiedz, że twój kolega (użyj imienia) lubi fotografować
jakub fotografiert gern.
albo: Jakub mag fotografieren.
*Powiedz, że twój kolega (użyj imienia) jest wesoły.
Jakub ist lustig.

mam nadzieję, że jest ok ;)
2 5 2