Odpowiedzi

2009-11-16T19:46:14+01:00
Ottawa
45° 25' N
75° 42' W

Hartum ? wtf? :D

San Francisco
37°46' N
122°25' W

Lima
12° 2' S
77° 1' W

Bogota
4° 35' N
74° 4' W

Caracas
10° 30' N
66° 55' W

Poznań
52° 24' N
16° 55' E

Częstochowa
50° 48' N
19° 07' E

Białystok
50° 48' N
19° 07' E

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:53:58+01:00
Domyślam się że chodzi o współrzędne geograficzne a więc:
-Ottawa- 45° 25' N 75° 42' W
-Chartum- 15° 34' N 33° 36' E
-San Francisco- 37°46' N 122°25' W
-Lima- 12° 2' S 77° 1' W
-Bogota- 4° 35' 56 '' N 74° 4' 51'' W
-Caracas- 10° 30' N 66° 55' W
-Poznań- 52° 24' 24 '' N 16° 55' 25 '' E
-Częstochowa- 50° 48' 00 '' N 19° 07' 00 '' E
-Białystok- 53° 07' N 23° 10' E