Odpowiedzi

2009-11-16T19:40:45+01:00
Obszary leśne nazywamy płucami Ziemi ponieważ pobierają CO2(dwutlenek węgla) z atmosfery, oraz wydzielają tlen (O2)-który jest niezbędny do życia człowieka.

16 4 16
2009-11-16T19:40:34+01:00
Dlatego, ze przeciez liście które są na drzewach wytwarzają tlen a przecieśż jak wiemy tlen jest niezbedny do zyćia wszystkich istot żywych a gdziedyzo lasów tam duzo tlenu;]
17 1 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:48:41+01:00
Duże obszary leśne nazywamy ,,Płucami ziemi ponieważ lasy wytwarzają tlen niezbędny do życia ludzi i zwierząt
13 4 13