Odpowiedzi

2009-11-16T19:42:28+01:00
Ponieważ jest to bardzo ważne dla naszego kraju i takie sybbole nas przedstawiają nas jako naród Polski. Symblole takie jak flaga, godlo, hymn panstwowy. Powinniśmy jdnak pamietac ze kazdy symblol, hymn w innym kraju odnosimy sie z szacunkiem tak jak w naszym kraju. Ten kto tak nie robi, daje wstyd Polakom.




The And. Podobalo sie?
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:59:35+01:00
Flaga, godło i hymn są znakami rozpoznawczymi Polski na arenie międzynarodowej. Obecność tych symboli w ważnych dla kraju chwilach jest wyrazem poczucia przynależności obywateli do narodu. Ma także wpływ na kształtowanie się u nich tożsamości narodowej. Więc dlatego należy odnosić się do nich z szacunkiem.
14 4 14