Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:41:24+01:00
Możesz ich uświadamiać w wierze.Przepowiedzieć im,że jeżeli będą wierzyli w wielkość i silę Boga to na pewno im pomoże.

Liczę na najlepsze!
Pozdro ;]
2009-11-16T19:43:21+01:00
Prorokim w swojej klasie moze byc osoba ktora przewiduje co sie moze wydarzyc.Ma tzw.intuicje,ktora nie myli.
2009-11-16T19:45:02+01:00
Moge przewidywać okoliczności skrajne i zapobiegać przy tym konfliktom w klasie.
Prorokować można również podczas wycieczek klasowych które mogą być udane lub nie ponieważ odwiedziłaś już miejsce do którego planowana jest ta wycieczka.
Przewidywanie niezapowiedzianych kartkówek to też można nazwać prorokowaniem.