Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T12:37:54+01:00
1. Merkury średnica równikowa:0,39 ; księżyce: 0
2. Wenus 0,95 ; 0
3. Ziemia 1,00 ; 1
4. Mars 0,53 ; 2
5. Jowisz11,2 ; 63
6. Saturn 9,41 ; 60
7. Uran 3,98 ; 27
8. Neptun 3,81 ; 13
11 4 11
2009-11-17T15:23:48+01:00
Od słońca:
Merkury:
księżyce: 0
promień : 0,38

Wenus:
księżyce: 0
promień: 0,96

Ziemia:
księżyce: 1
promień: 1,00

Mars:
księżyce: 2
promień: 0,53

Jowisz:
księżyce: 7+ 11bardzo małych
promień: 11,19

Saturn:
księżyce: 18+ 12bardzo małych
promień: 9,47

Uran:
księżyce: 21
promień: 3,37

Neptun:
księżyce: 8
promień: 3,49

Pluton: (od sierpnia 2006roku przestał być uważany za planetę)
księżyce: 1
promień: 0,47

(promień podawałam w stosunku do promienia Ziemi)
7 3 7