Odpowiedzi

2009-11-16T19:49:45+01:00
1. Ma dużo zabytków.
2. Jest dużo mórz, jezior nizin i gór.
3. Są różnego rodzaju zwierzęta
4. Różnorodność klimatu
2009-11-16T19:52:27+01:00
-dużo gór(m.in.Pireneje,Mount Blanck)
-morza(m.in.Śródziemne)
-długie plaże
-klimat umiarkowany(ani ciepło ani zimno)


Liczę na najlepsze!
Pozdro ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:07:19+01:00
1. Góry Alpy (Mount Blanc 4807m.n.m.p) największy szczyt w europie.
2. Strefa klimatu umiarkowanego.
3. Wiele mórz, jezior np( najpiękniejsze są na chorwacji)
4. Zabytki np: w Rzymie Koloseum. W Wielkiej Brytani Big Ben.
5. Kultury różnych narodów.
6. Przepiękne widoki, Komfort.

Wybierz sobie proszę te najważniejsze dla ciebie ;)