W 1985 roku w Polsce żyło około 610 żubrów. W ciągu następnych pięciu lat liczba ta zmniejszyła się o 10%, a przez kolejne cztery lata wzrosło o 20%. Ile było żubrów w 1994 roku? Czy ostatecznie ich liczba wzrosła, czy zmalała w stosunku do roku 1985? O ile procent?

3

Odpowiedzi

2009-11-16T19:48:55+01:00
Napewno wzrosła ale o ile to nie wiem
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:54:04+01:00
1985: 610
1990: 610*10%=61
610-61=549
1994: 549*20%=109,8
549+109,8=658,8

odp:liczba żubrów wzrosła.


mam nadzieję, że dobrze ;)
1 3 1
2009-11-16T19:55:40+01:00
1990-549
1994-658,8

Odp.Liczba wzrosła o 6%