Odpowiedzi

2009-11-16T19:48:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:58:09+01:00
L.p

1. ja-będę jeść
2. ty-będziesz jeść
3. on- będzie jeść
ona- będzie jeść
ono-będzie jeść

l.m

1. my- będziemy jeść
2. wy- będziecie jeść
3. oni- będą jeść
one- będą jeść


l.p

1. ja-zjem
2. ty-zjesz
3. on- zje
ona- zje
ono-zje

l.m

1. my- zjemy
2. wy- zjecie
3. oni- zjedzą
one- zjedzą


nie jestem pewna ale chyba oto chodzi...
6 4 6
2009-11-16T20:38:31+01:00
Ja będę jeść,ja zjem
Ty będziesz jeść,ty zjesz
On bedzie jadł,on zje;Ona będzie jadła,ona zje;Ono będzie jeść,ono zje
My będziemy jeść,my zjemy
Wy będziecie jeść,wy zjecie
Oni będą jeść Oni zjedzą
9 4 9