Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:19:08+01:00
1.Wypadki tankowców np.kiedy do morza wyleje się ropa naftowa,organizmy nie są w stanie żyć w tak brudej wodzie i umierają.
2.Wylewanie odpadów komunalnych,przemysłowych z fabryk itp. do mórz zanieczyszcza je i organizmy nie są w stanie w niej przetrwać.
3.Zabijanie zwierząt morskich na cele handlowe np.zabijanie fok,morsów itp.
2009-11-16T20:25:57+01:00
Platformy wiertnicze są bardzo szczególnym zagrożeniem dla życia w oceanach, morzach.
Wszystkie tankowce też zagrazają życiu .
W morzach i oceanach znajduje sie wiele gatunkow zwierzat , ktore nie poradzą sobie z działalnoscia czlowieka w wspolczesnych czsach.
Technika pozwala na rozne badania dna morskiego itp. ale to niszczy rosliny tam rosnące...
Ludzie budują różnego typu rzeczy ale to jest niszczenie natury.
Wylewanie ścieków do rzek które transportują ścieki do morza są również zagrażające życiu. Mogą wyginąc rzadkie typy zwierząt. Bądź dojśc do innych negatywnych rzeczy..