Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T19:52:32+01:00
Oczywiście A , B i D. :) Reszta chyba nie :)

Pozdrawiam!
2009-11-16T19:53:21+01:00
Odp. "b", "a", "d" - Laputa latająca wyspa zamieszkana przez szarlatanów naukowych, tak zatopionych w spekulacjach myślowych, że najęci "budziciele", stale kroczący za nimi, musieli, uderzając ich po ustach i uszach wydętymi pęcherzami z grochem, przywoływać ich do rzeczywistości; por. Guliwer.
Laputańczyk, Lapucjanin.


Etym. - ze Swifta (Podróże Guliwera, cz. III, rozdz. 2) 1726 r.
2009-11-16T19:53:43+01:00