Odpowiedzi

2009-11-16T19:56:57+01:00
-dobre uczynki
-zmiana najpierw siebie
-pomoc starszym
itd
2009-11-16T19:57:28+01:00
1. Moge pomagać bliźniemu np. dawać korepetycje
2.Sprzątać ulice
3. Pomagać w schroniskach
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:59:00+01:00
Lepszy świat można budować przede wszystkim pomagając osobom potrzebującym. Pomoc nie zawsze musi być materialana, ważne aby była od serca. Człowieka można uszczęśliwić uśmiechem. Dlatego nie zawsze rzeczy materialne są najważniejsze, a dobro płynące od danej osoby. :-)
3 4 3