Odpowiedzi

2009-11-16T20:03:43+01:00
A= c/2=6cm
b=c[pierwiastek z 3]/2 = 6[pierwiastków z 3]
P = 6*6[pierwiastków z 3] = 36[pierwiastków z 3] kwadrat

2. a=6cm
P= a*b=6*6= 36cm kwadratowych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:32:03+01:00
1.
d = 12
długość boku obliczamy ze związków miarowych trójkąta 30⁰ i 60⁰
d = 12 = 2a
a = 6
b= a√3
b = 6√3
P = a*b = 6 * 6√3 = 36 √3 cm²

2.
a = 6 cm
długość boku obliczamy ze związków miarowych trójkąta 45⁰ i 45⁰
h√2 = 6
h= 6/√2 = 6√2/2 = 3√2
P = a *h = 6 * 3√2 = 18√2