Podkreśl zadnia prawdziwe .
Siła nie jest wektorem.







Wektor to wielkość fizyczna mająca 4 cechy: kierunek,zwrot,punkt przyłożenia i wartość.
Wielkość liczbowa ma tylko dwie cechy punkt przyłożenia i wartość.
Siła wypadkowa to inaczej siła równoważąca .
Do pomiaru wartości siły służy siłomierz,
Wartość siły można wrazić w kN

Co to jest to kN
800N= kN???

Plizzz pilne

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:03:02+01:00
Nieprwidłowe zdania to :
Siła nie jest wektorem
Wielkość liczbowa ma tylko dwie cechy punkt przyłożenia i wartość
Siła wypadkowa to inaczej siła równoważąca

kN to kiloNewton, czyli 1000 Newtonów (1000N)
800kN = 800 000N
11 4 11
2009-11-16T20:04:07+01:00
Siła jest wektorem.
to 4 cechy to prawdziwe
wielkośc liczbowa prawda
sial wypadkowa falsz
siłomierz prawda
mozna w kn
3 3 3