Uzupełnij zdania.
................ jest to niszczący proces,któremu ulegają metale i ich stopy.
zachodzi pod wpływem .................................................. .
procesowi temu nie ulegaja ............... .



musze nauczyc sie :P pierwiastków
macie jakies szybkie metody nauki :P ;)
pzdr thx

3

Odpowiedzi

2009-11-16T20:08:41+01:00
1.Korozja
2.wody,wilgoci
3.niemetale
37 4 37
2009-11-16T20:08:46+01:00
1. korozja
2. reakcja chemiczna
3. niemetale

Metoda jest taka żeby powymyślać sobie jakieś rzeczy np.
krzem - Si.ka
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:09:03+01:00
Korozja jest to niszczący proces,któremu ulegają metale i ich stopy.
zachodzi pod wpływem czynników atmosferycznych,tlenu i niektórych roztworów kwasów,zasad i soli .
procesowi temu nie ulegaja metale szlachetne.


ja to już z programem jestem przy budowie atomu.. wrazie co.. jakbyś chciała jakieś zadania. ; )
69 4 69