D) W jednym układzie współrzędnych narysuj dla obu ciał wykresy wysokości ciała nad ziemią w zależności od czasu. Wykresy sporządź na podstawie wcześniej przygotowanych tabel, w których potrzebne wartości oblicz co 0,5s.


Jak ma wyglądać ten wykres? POMOCY!

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T20:10:01+01:00
D) ciało 1 h-wysokość nad ziemią s-dystans przebyty od startu
wszystko wyliczone z s=1/2at^2 wynik odjęty od 45m i otrzymujemy h
t=0.5s h=43.75
t=1s h=40m
t=1.5s h=33.75m
t=2s h=25m
t=2.5s h=13.75m
t=3s h=0m

ciało 2 wyliczone z s=Vot+1/2at^2 h,s podobnie jak dla ciala 1
t=0.5s h=37.5m
t=1s h=27.5m
t=1.5 h=15m
t=2 h=0m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:17:04+01:00