Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:12:24+01:00
-wychowywanie dziecka
-opieka nad chorym
-rzetelna praca
-bycie przedstawicielem grupy
-dojrzały związek np. partnerski
-wykonywanie obowiązków domowych (np. w określonym ściśle czasie)
1 4 1
2009-11-16T20:13:11+01:00
1.Zajmowanie się młodszym rodzeństwem
2.wychowywnie dzieci
3.Praca
4.Zobowiązanie się do pomocy innym i nie zrobienie tego
5.Odpowiedzialność za pozyczone lub pszechowane zeczy
6.Odpowiedzialność za zwierzęta
1 4 1
2009-11-16T20:14:49+01:00
1.-Opieka nad zwierzęciem.
2.-Opieka nad rodzeństwem.
3.-Robienie zakupów.
4.-Sprawowanie ważnego urzędu.
5.-Rola przewodniczącego lub skarbnika (to w szkole)
6.-Praca.
1 4 1