Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:14:44+01:00
Piotr:
153cm - 100 % - 15 %
marcin
x - 100%

x=153*100/85
x=15300/85
x=180,0

marcin - 180,0 cm
153 - 115 %
x - 100%

x= 153*100/115
x=15300/115
x=133,04 cm

odp.słupek ma 133,04 cm.


2009-11-16T20:15:49+01:00
X- wysokosc slupka
y - wysokosc marcina

Piotr 153 cm

Marcin y-y*15%=153
0,85y=153
y=180 cm

153 + x=180+180*15%
153+x=207
x=54 cm

odp. wysokosc slupka to 54 cm