Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:12:01+01:00
1.siedzieć,słuchać ale nic nie rozumieć
2.być w czymś kiepskim
3.zrobić coś do samego końca
2009-11-16T20:12:36+01:00
1. Sluchać coś co jest kompletnie nie zrozumiałe.
2. Nie umiec czegos za dobrze.
3. Przygotować do perfekcji .
2009-11-16T20:32:35+01:00
2.Nie zgadzać się z kimś
1.Siedzieć i słuchać czegoś czego się nie rozumie
3.Przygotować coś perfekcyjnie,do końca