Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:15:23+01:00
Kozacy zamieszkiwali rubierze ukrainy (przedtem ukraina była polska) zajmowali sie obroną tamtych terenów byli takimi najemnikami korony. oni byli muzułmanami. daj naj lub postaw piwo
1 5 1
2009-11-16T20:18:55+01:00
Kozacy zamieszkiwali Ukrainę a dokładniej Zaporoże.
Słynęli z odwagi i cenili wolność. Nie chcieli dzielić losów chłopów - poddanych wielkich magnatów. Kozacy byli zorganizowani w sposób wojskowy, a ich piechota była jedną z najlepszych w ówczesnej Europie.
Wyznawali prawosławie.
2 5 2