Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T20:20:44+01:00
1. m H2S = 2*1g + 32g = 34g

2. ms=32g, mo=16g, mh=1h
a) m H2SO3 = 3*16g+32g+2*1g = 82g
Cp(s)=32g/82g *100%=39,02%
Cp(o)=3*16g/82g *100%=58,54%
b) H:O:S=
2*1g :3*16g :32g=
2:48:32 = 1: 24: 16
c) SO2
S:O = 32g : 2*16g = 32: 32=1:1
2009-11-16T22:21:44+01:00
H2S - kwas siarkowodorowy
2 * 1 g + 32 g = 34 g

H2SO3
2 * 1 g + 32 g + 3 * 16 g = 82 g
SIARKA
82 g - 100%
32 g - x%

x= 32 g * 100% / 82 g
x = 39%

TLEN
82 g - 100%
48 g - x%


x= 48 g * 100% / 82 g
x= 58,5 %

2:32:48
1:1