Odpowiedzi

2009-11-16T20:13:35+01:00
2 nastepstwem ruchu obrotowego jest dzień i noc
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:14:11+01:00
1. Doba gwiezdna to czas obiegu Ziemi wokol slonca (365 dni), a doba slonaczna to czas obrotu Ziemi wokół wlasnej osi (24h)


2. Spłaszczenie ziemi na biegunach.
Dzień i noc.
Pozorny ruch Słońca na horyzoncie
2 5 2
2009-11-16T20:14:19+01:00
Nie sory pory roku to następstwa obiegowego. ;d a obrotowego noc i dzień