Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:19:14+01:00
Einhundertacht
eintausendzweihundert
einhundertachtundvierzig
eintausenzweihundertneunundfunfzig
einhundertsechzig
5 2 5
2009-11-16T20:28:43+01:00
Einhundertacht
eintausendzweihundert
einhundertachtundvierzig
eintausendzweihundertneunundfunfzig
einhundertsechzig
2 2 2
2009-11-16T20:34:58+01:00
Hundertacht
eintausendzweihundert
hundertachtundvierzig
eintausendzweihundertneunundfünfzig
hundertsechzig
1 1 1