Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:16:19+01:00
Według moje interpretacji oznacza to że możesz być biedny, nie mieć niczego, żyć skromnie, nie mieć przyjaciół i w śiwecie być nikim ale dla osoby która cie kocha zawsze będziesz całym swiatem.
1 5 1
2009-11-16T20:20:17+01:00
Miałam to na polskim na pracy klasowej i napisałam tak:
chodzi o małego księcia.
mały książe miał róże której nikt nie znał
a maly książe ją kochał i dbał o nią.
i choć ona powiedziała że jast jedyną różą na świecie to on po odkryciu przawdy ni przestał ją kochać . Spełniał wszystkie jaj zachcianki odsłaniał j ą od wiatru i ochraniał kloszem z szkła.

nie wiem czy wystarczy .Możesz dodać coś od siebie już wiesz na czym to polega
1 5 1