Odpowiedzi

2009-11-16T20:19:51+01:00
Dla wielu ludzi możesz być tylko zwyczajnym człowiekiem, ale jest też rodzina, która Cię kocha i dla niej jesteś "całym światem".
Miłość do drugiej osoby (sympatia) opiera się na takim samym rozumowaniu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:25:38+01:00
Nie ważne czy jestesmy wielkimi bohaterami czy wyśmiewani przez innych. Jesli nawet caly swiat (wiele osób) jest przeciwko nam to nic bo jest ktoś kto nas kocha i ktos komu na tobie zależy. Świat cię wysmieje lecz osoba której pomogłaś lub o którą dbasz moze być ci bardzo wdzięczna i bez ciebie "nie mogła by żyć" .

O to ci chodziło??? Pozdrawiam
1 5 1
2009-11-16T20:28:03+01:00
W jednej klasie jest wile uczniów dla których jestes zwyczajnym kolegą ale w każdej grupie ludzi jest jedna osoba bardzo wyjątkowa. Osoba ktorej możesz wszystko powiedzieć. Możesz jej zaufać. Dzięki takim ludziom możemy czuć się wyjątkowi. Niewiele jest takich osób dlatego powinniśmy ich doceniać.
1 5 1