Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T20:24:38+01:00
Prawo do zycia
przemoc
prywatnośc
wyrażania swoich myśli i poglądów
potrzebami np. emocjonalnymi
swoboda myśli, sumienia i wyznania
prawo do wypoczynku i czasu wolnego, uczestnictwo w kulturze
2 5 2
2009-11-16T21:01:19+01:00
-prawo do zabezpieczenia socjalnego
-prawo do uzyskania obywatelstwa
-prawo do religii woności lub przekonan
-prawo do nauki
-Wolność od bezpośredniego udziału w działaniach zbrojnych
2009-11-16T22:11:30+01:00
Wolność sumienia i wyznania

nietykalność osobista

wolność słowa

swoboda poruszania się

nietykalność osobista