Proszę ,jak to mam zrobić?
Spalane kalorie w czasie 1 godziny wykonywania czynności:
-szybki marsz 800kal.
-obierając ziemniaki 126 kal.
-jazda na rowerze (ok.16km/h)
oto zadanie:
a)-Czy więcej kalorii spalisz, idąc szybkim marszem przez 10 minut,czy jadąc przez 20 minut rowerem?

b)-Ile kalorii zużywasz , obierając ziemniaki przez kwadrans ?

3

Odpowiedzi

2009-11-16T20:19:03+01:00
A)Idąc szybkim marszem
b)126:4=31,5kalori spali się
2009-11-16T20:21:12+01:00
800x1/6=133,(3) - marsz
a rower ile??
b) 126x0,4=50,4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:20:58+01:00
A)
800kcal - 1h= 60 min
133 i 1/3 - 10 min

brak danych


b)
126 kcal - 60 min
31.5 - 15 min