Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:21:14+01:00
Zyskałaś miłość Boga, łaske u Boga i u ludzi, możliwość nawrócenia, Komunii Świętej, Sakramentów. jako prawa
a obowiązki wiary w jednego boga, czczenia dnia swietego, czczenia rodziców swoich.
2009-11-16T20:55:12+01:00
Dostałaś za obowiązek wiarę i modlitwę
2009-11-16T21:23:54+01:00
Wraz ze staniem się współobywatelem świętych musisz podtrzymywać wiarę chrześcijańską, musisz chodzić do kościoła i w przyszłości wychowywać swoje dzieci w wiarze chrześcijańskiej ;-)
Musisz trwać w wierze chrześcijańskiej