Chciałbym abyście mi sprawdzili czy to zadanie mam dobrze. Miałem napisac cos o wygladzie mojego kolegi.
nie jestem orłem z niemca i chciałbym wiedziec co jest zle i czy tlumaczenie jest dobrze. Z góry dzieki.

Damian ist sportlich, stark klug und muskulos.
Er ist gross, Er hat schwarz Haare und Grune Augen.
Er ist eib super Typ , er ist nett und Freundlich
Damian ist manchmal agressiv und Faul.
Er ist lustig sympathisch und offen
Fur mich das wichtigste ist , den Charakter nicht das Ausehen weil ich fuhle mich sehr gut in seiner Gegend.

Damian jest wysportowany silny i umiesniony
on jest niezbyt wysoki On ma czarne włosy i zielone oczy
on ma super charakter, jest mily i przyjacielski
Damian jest czasem agresywny i leniwy
on jes wesoły sympatyczny i otwarty
Dla mnie najwazniejszy jest Charakter nie wyglad poniewaz bardzo dobrze czuję sie w jego towarzystwie

3

Odpowiedzi

2009-11-16T20:23:04+01:00
Er ist gross- jest wysoki - groß
on jest niezbyt wysoki- er ist nicht so groß
Grune - grüne (z małej litery bo przymiotnik)
:)

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:25:13+01:00
Damian jest wysportowany, silny, mądry i umięśniony.
Napisałeś że on jest wysoki. ( jakbyś chciał napisać że jest średniego wzrostu byłoby : Er ist mittelgross. )
Er hat schwarze Haare und grune Augen.
Er hat super Natur ( On ma super charakter. )
Fur mich ist nicht das wichtigste seine Aussehen, sondern seine Natur.

resztę masz raczej dobrze. ;-))
2009-11-16T20:37:13+01:00
Er ist groß - On jest wysoki.
Er hat schwarze Haare und grüne Augen - Ma czarne włosy i zielone oczy.
Er hat super Natur - On ma super charakter

reszta dobrze ;)