Napisz jak ludzie reagują na odmowę spełnienia prośby :

Zachowanie
(czasownik w czasie teraźniejszym )
- odchodzą
-................
-błagają
-................

Wyraz twarzy
(rzeczownik)
-zdziwienie
-złość
-..............
- żal

Reakcja słowna
(wypowiedzenie)
- Nie to nie
-..................
-.................
-..................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:30:25+01:00

Zachowanie
(czasownik w czasie teraźniejszym )
- odchodzą
-...płaczą....
-błagają
-...nalegają...

Wyraz twarzy
(rzeczownik)
-zdziwienie
-złość
-...sumtek....
- żal

Reakcja słowna
(wypowiedzenie)
- Nie to nie
-...nie zmuszam...
-...nie bede namawiac...
-...dlaczego?...
3 4 3
2009-11-16T20:42:12+01:00
Zchowanie
(czasownik w czasie terażniejszym)
-odchodzą
-błagają
-proszą
-płaczą

Wyraz twarzy
-zdziwienie
-złość
-smutek
-żal

Reakcja słowa
-Nie to nie
-Trudno
-Czyli nie mogę na ciebie liczyć
-Nie nalegam
1 5 1