Napisz opowiadanie Historia kropli wody . zacznij tak


Jestem kropelką wody .
Wraz z innymi kropelkami
mieszkałam na chmurce .
pewnego dnia chmurka
zrobiła się bardzo ciężka i ...

w swoim opowiadaniu wykorzystaj podane wyrazy :
spadłam , wsiąkłam , wpadłam , płynełam , rzeka , podziemne zródło , rury , kran , podlewać , zmywać , prać , kąpać się , ścieki , ogrzało , wyparowałam zamieniłam się w parę , zamieszkałam w chmurze , potem , póżniej , następnie , po jakimś czasie,następnego dnia. pomocy jestem w klasie 3 podstawówki prosze

3

Odpowiedzi

2009-11-16T20:34:27+01:00
Chmura zrobiła sie bardzo ciężka i... spadłam płynęłam rzeką po pewnym czasie płynęłam przez czarne rury wypadłam przez kran i zmywano mna naczynia prałam się i kąpałam podlewano mną kwiaty gdy się ogrzało wsiąkłam wyparowałam i zamieniłam się w parę po pewnym czasie zamieszkałam w chmurze.




Za uznanie mojej odp za najlepszą będe wdzięczna
45 4 45
2009-11-16T20:35:40+01:00
Spadłam .!
Gdy spadłam na ziemię kąpałam się w strumieniu rzeki .
podziemne źródła są piękne .
trafiłam do pralki .
gdzie prałam czyjeś brudne rzeczy .
płynęłam brudnymi rurami .
Gdzie po jakimś czasie wpadłam do jakiegoś brudnego zbiornika .
wyczyścili mnie i trafiłam do butelki wody źródlanej .
chłopczyk , który mnie miał upuścił butelkę po czym woda się rozlała tworząc małą kałużę .
następnie wsiąknęłam w ziemię .
po dłuższej chwili znowu pływałam w strumieniu .
potem wyparowałam zamieniając się w parę .
i na dłuższy czas zamieszkałam w chmurce .




mam nadzieje , że pomoże :)
43 3 43
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:37:42+01:00
Jestem kropelką wody .
Wraz z innymi kropelkami
mieszkałam na chmurce .
pewnego dnia chmurka
zrobiła się bardzo ciężka i i wszystkie kropelki spadły a ja spadłam prosto do stawu. Stamtąd rurami prosto do prze czyszczalni. Tam było cudownie jeszcze nigdy nie byłam w takim miejscu. Po paru godzinach trafiłam do pewnego domu i tam byłam ugotowana w zupie, którą potem z chęcią zjadła Kasia na obiad i odtąd zamieszkałam w brzuszku dziewczynki.
57 2 57