Odpowiedzi

2009-11-16T20:30:57+01:00
65/79 , 2/3 , 6/7 , 4/5 , 2/3

Patrz zawsze na mianownik.. im mniejszy tym liczba bedzie wieksza :)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:31:40+01:00
65/79<108/103 bo 65/79<1 5/103
2/3<3/4 bo 8/12<9/12
6/7<10/9 bo 6/7<1 1/9
10/7>4/5 bo 1 1/7>4/5
4/6=2/3 bo 4/6 = 4/6

najlepiej sprowadzaj do wspólnego mianownika zawsze się sprawdza
3 3 3
2009-11-16T20:34:09+01:00
Te ułamki są większe które mają mniejszy mianownik.

65/79 > 108/103 , 2/3 > 3/4 , 6/7 > 10/9 , 10/7 < 4/5 , 4/6 < 2/3


1 3 1